معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان يزد ، از برگزاری مسابقه سراسری تصویرگری آیات قرآن با نام نگاره به منظور ترویج فرهنگ و آشنایی هرچه بیشتر با قرآن کریم خبر داد.

هدايت شرف الديني در گفتگو با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت :‌این مسابقه به همت دفتر امور فرهنگی معاونت امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دوازده هفته در قالب طراحی ، نقاشی و گرافیک از محتوای آیات برگزیده قرآن کریم انجام می پذیرد.

وي اظهار داشت : این مسابقه در سه گروه سنی 9تا 13 سال، 14 تا 19 سال و 20 تا 29 سال برگزار می شود که مخاطب گروه سنی 9 تا 13 سال شبکه 2 سیما می باشد.

 معاون فرهنگي و امور جوانان اين اداره كل تصريح كرد : : داوطلبین می توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه نگاره واقع در تهران ، خیابان آفریقا ، کوچه سایه ، پلاک 4 ، ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان ، طبقه 5 ( کد پستی 1967735913، صندوق پستی 345-1115) ارسال نمایند.

شرف الديني ادامه داد : نفرات برگزیده هر مسابقه با اهدای جوایز نفیس تقدیر خواهند شد و آثار برگزیده در کتابچه آثار منتشر می شود ، همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس الکترونیکی www.negarehnama.ir مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا